Oorspronkelijk geplaatst door Karl Van Orshaegen
|
De iPhone heeft de site hier vermoord.
Velen hebben hun klotetoestellen van Nokia, enz... geruild voor de superieure iPhone. Eindelijk terug gebruiksgemak!
Behalve de Psion Organiser I heb ik alle modellen gehad, en sinds de iPhone voel ik me terug 'thuis'.
Geen frustraties meer sinds de iPhone.
|
Ahum. Hier zit alvast iemand die een iPhone 3G met 32GB had gekocht en die na een paar weken aan iemand cadeau heeft gedaan. Ik had beter moeten weten, want toen ik bij een firma verplicht werd om met een Mac te werken, heb ik het na enkele zwaar frustrerende weken voor elkaar gekregen dat ik een PC kreeg.
Ik vind de iPhone een kl*teding! Volkomen ontoegankelijk, behalve via iTunes, dat een interface heeft om prompt ADHD van te krijgen, en vooral bedoeld lijkt om muziek en apps te verkopen. Een iDing dat niet voorzien is van zelfs de simpelste features, zoals de mogelijkheid om een bericht van ontvangst op een SMS te krijgen. Mooie plaatjes, maar geen enkele manier om ze in te delen of er wat dan ook anders mee te doen dan toegestaan door iTunes. Maar ja, misschien ben ik geen echte gelovige en twijfel ik er enigszins aan of Steve Jobbs inderdaad g*d is.